duminică, 2 octombrie 2011

Smart shopping pentru fete deştepte



Asta e bine la blogul personal. Am chef, scriu. N-am, nu scriu. Şi în ultima vreme nu am avut.

Azi mă gândisem să postez cu totul şi cu totul altceva, o chestie profundă şi lacrimogenă, dar m-am răzgândit. Azi te învăţ cum să faci smart shopping.
De câte ori nu ţi s-a întâmplat să mergi pe stradă, să te uiţi la televizor şi să zici: „Mamă, ce mişto e îmbrăcată gagica asta, se vede că are bani!”? Probabil de multe ori. Guess what? Nu mă impresionează deloc femeile cu super-mulţi bani care îşi cumpără ţinute super-scumpe, merg în magazin, le sfătuieşte cineva, dau cu cardul şi lasă 3000 de coco fără să le înţepe inima. Eu le admir şi-mi vine să le pup pe fetele care improvizează, care arată spectaculos, impecabil, într-o ţinută melanj. Recunoşti pantofii de la Jimmy Choo, sunt fabuloşi, bluza e superbă - dar nu cunoşti modelul! Păi nu-l cunoşti, că bluza e din piaţă! (ţi s-a oprit inima, fashionisto?)
Asta înseamnă să ai stil şi bun gust. Să ai obrăznicia şi îndrăzneala estetică să asociezi nişte pantaloni Zara cu o bluză de la second hand, cu un clutch Chloe şi pantofi de 100 de ron, cumpăraţi de la un magazin no name.
Şi dacă ţi s-a făcut rău când ai citit „haine de la second hand”, na, mai scriu o dată, mai mare - SECOND HAND! Unele le zic pompos „magazine vintage”, dar tot rahatul ala e. Şi de aici se înţolesc vedete, stiliste, persoane publice, iar tu le vezi cu YSL şi te întrebi de unde au. Eh, mister elucidat. De la SH!
Aşadar, nu-i nicio ruşine să îţi cumperi haine purtate. Dacă ai un pic de noroc, o să găseşti acolo piese fantastice, unicat, scumpe, de designer, iar plăcerea aş compara-o cu un ou Kinder. Poate ai surpriza să dai peste o rochie vintage Valentino! (bine, e musai să alegi un SH de calitate, nu o gheretă unde pute a naftalină şi pipi!).
Punctul 2. Nu-ţi permiţi să faci shopping nici măcar la middle brands? Nu-i nimic. Te poţi îmbrăca superb, de la Atmosphere, River Island, TOPSHOP, George sau chiar H&M (de altfel super firme) la preţuri mici. Unde, cum?
La magazinele alea care au în vitrină „orice de la 13 ron”. Fii atentă: în proporţie de 80% găseşti acolo chinezării infecte, însăăă...printre ele, cu etichetele tăiate, o să găseşti hăinuţe de calitate. Sunt produse care au mici defecte, reparabile de altfel, ori solduri. Le vei recunoaşte imediat după calitatea materialului, după croi şi, cum am zis mai sus, etichetele ciopârţite.
Punctul 3. Vânează magazinele micuţe, ascunse pe străduţe lăturalnice, buticurile mai puţin populare. O să te surprindă plăcut!
So, hai să facem nişte smart shopping! Eu mi-am luat azi nişte pantaloni evazaţi din mătase camel, de la Atmosphere. Am dat 30 de ron pe ei.
Cu drag,
d.

Un comentariu:

Părerea ta