joi, 21 martie 2013

Diana şi-a făcut blog. De ce? De d-aia.




Mă gândeam...de ce am făcut blogul asta? Ajută pe cineva ceea ce scriu? Dar pe mine? A fost o nevoie sau un moft? De ce scriu? Mi-am răspuns singură între timp.

Nu obişnuiesc să citesc alte bloguri. Nu am timp. Ştiu însă că există câteva populare pe la noi, cu zeci de mii de fani pe pagina de Facebook, precum cel al unei domnişoare care postează undercover sub un nume primordial. Chapeau pentru realizări, nimic de zis, dar eu una n-am reuşit să străbat cu privirea, nici măcar aşa pe diagonală, mai mult de 2 fraze dintr-o postarea de-a ei. O fi sublim ce scrie ea de o plac aşa mulţi oameni, dar eu n-am putut şi basta. M-a pierdut, m-a plictisit de la al 4-lea cuvânt. Şi atunci am înţeles. Scriu pentru mine. Scriu aşa cum sunt, cum simt, cum cred şi cum vreau. Fac asta ca să mă deconectez şi ca să...mă întâlnesc cu voi, voi aştia mici şi drăguţi care îmi scrieţi mesaje că vă regăsiţi în rândurile mele. D-aia scriu.

Blogul e ca o casă fără uşă. Eu zugrăvesc pereţii în stilul meu. Cine vine şi-i place ce vede, rămâne prin preajmă. Cine nu, ura şi la gară! Iar alţii trec pe lângă şi intră pe următorul blogspot. Iar eu, în acest moment, stau la mine acasă şi nu am chef să vizitez pe nimeni. Pentru că nu mă interesează viaţa nimănui, nici părerile şi nici frustrările lor. Le am pe ale mele. Şi-mi ajung.

În medie, la o postare, am cam 500 de unici, n-am nicio greaţă să spun asta public. Nu alerg la Olimpiadă, deci nu ţintesc primul loc. Feedback pentru scrierea mea, cam 20% dintre cei care intră. Şi tare sunt curioasă cine sunt restul! Cu siguranţă sunt mulţi necunoscuţi, dar şi mai mulţi sunt ei, cei care stau pitiţi pe platforma asta albastră de FB, care par inactivi dar totuşi ştiu toooooot ce mişcă. Ana? Anca? Mădălina? Costi? Dragoş? Cristiana? Georgi? V-am priiiiiins, şmecheriţilor! Cine nu e gata, îl iau cu lopata!



Inspiraţia pentru ceea ce scriu? De nicăieri şi de peste tot. Nu mă cenzurez şi nici nu mă gândesc să scriu ceva să dea bine. Poate să dea şi rău, nu mă interesează. Voi nu observaţi ce dubioasă sunt? Azi o ard cu postări lacrimogene, bombonele şi rosalinde, mâine trântesc o porţie de rânduri piperate, ca mai apoi să redevin o sensibilo-patetico-artistico-vanilato-daiana.

Chiar aşa, poate ar fi cazul să vă întreb şi pe voi, colocatarii mei de blog: ce-aţi vrea surori şi fraţi să citiţi acilica, pe prispa casei mele, la umbra logo-ului bătrân?

Xoxo sau, în traducere liberă, pupări şi îmbrăţişări!

d

6 comentarii:

  1. mie imi place asa cum scrii...fii tu si doar tu! si eu ma gandeam sa imi fac blog, ma gandeam ca e o chestie asa, ca un job, dar...studiind putin problema, mi-am dat seama ca e un job...dar mai mult voluntar...si apoi trebuie sa mai punem si ceva in farfurie. Chestia e ca imi place sa scriu...si daca as face-o, as proceda exact ca tine; as scrie despre mine, despre problemele mele si solutiile lor, despre VIATA mea. Cui nu-i place...vorba ta, Ura si la gara :)) sau pe alt blog...ca e de unde! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. nu-mi trece prin minte un subiect anume; orice scrii ma binedispune! ramy moraru

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Diana,

    Te citesc de cate ori am ocazia, dau like pe FB, ca sa stii ca te-am citit, cu mici exceptii - cand stau cu pagina blogului deschisa cateva zile si cand apuc sa citesc ce ai scris, nu mai gasesc postarea de pe FB. :)

    Tu stii deja ca scrii frumos, iar noi te citim cu drag, spune cand vrei feedback si iti las un comentariu... sa stii ca am trecut pe aici. Scrie despre ce iti place tie, poti sa postezi si poze, ca ai destule frumoase, impartaseste cu noi franturi din ceea ce traiesti tu.

    Mai tii minte pisica mea cu coada stufoasa? (cum a sunat)

    Sper ca ai moderare la comentarii. :)

    Te pup,
    Mama lui Alex :)

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place cum scrii...ar trebui sa o faci mai des...esti foarte amuzanta si ma binedispui...dar deloc nu mi-a placut sagetica plina de venin catre jurnalul evei...abordeaza alt gen...si multi se regasesc in textele ei...

    RăspundețiȘtergere
  5. Pisi mic, vreau sa fii pe bune, sa dai nume , nu doar aluzii intortocheate, sa scrii si despre lucrurile zilnice, gen job sau intamplari mai ciudate, nu ca nu ne-ar place povestile de amor:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Orice scrii tu ne place, ne place, ne place, place, placeee !:))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta