luni, 23 septembrie 2013

Surorile Andreescu creează poveşti. Frumoase.



Au fost ani la rând când imprimeurile cu moaca pisicii Hello Kitty mă făceau să zburd de fericire. Şi nu vă închipuiţi că aveam 9 ani. Meh. De ceva timp am renunţat însă la acest print pueril şi m-am îndrăgostit de...simplitate. De culori. De croiuri minimaliste. De linii feminine şi sexy, deloc vulgare. Şi de designerii care celebrează stilul pur, autentic, neîntinat de paiete, fulgi, cristale şi ciucuri la un loc.

Andra Andreescu are un al 6-lea simţ. Al bunului gust.

Am vizitat-o la showroom în prima mea zi de concediu. Mi-am propus să stau puţin, aveam multe lucruri de rezolvat în joia aia. Şi-am stat puţin. 4 ore. Pentru că timpul nu curge normal în mansarda Andrei. E un spaţiu magic, ca într-o nuvelă a lui Eliade.



M-au fascinat creaţiile AA. Am probat o rochie culoarea cernelii, dintr-un material fluid, ce îmi alinta obraznic formele. O îmbrăţişare textilă care m-a făcut să mă simt atât de sexy. Am combinat-o cu nişte botine şi o pălărie cu boruri ample, pe care am găsit-o prin atelier. Şi look-ul era complet!

Şi apoi altă rochie asimetrică, de un gri perlat divin, m-a cucerit.



Alegerea mea? Un tricou roz prăfuit, ca o bezea, cu spatele gol şi fâşii de material. L-am purtat în vacanţă în felurite moduri: ba cu un colier statement pentru un outfit chic, ba cu bentiţă cu perle şi ochelari maxi în spiritul hippie. Îl iubesc!





În titlu vorbesc despre surorile Andreescu. Da. Andra – designerul vestimentar şi Beatrice – designerul de bijuterii.

Dacă vă uitaţi mai atent la baza gâtului meu, o să observaţi o bobiţă strălucitoare. E ca o picătură de rouă din aur. Atunci când mă întâlnesc cu prietenii, toţi mă întreabă ce port, iar eu le răspund cu mândrie: un strop de vanilie!

Pentru că la gât, pe un şnur nude, am un pandantiv micuţ, cu o simbolistică specială: o moleculă de vanilie!



Beatrice făureşte poveşti din aur şi argint, poveşti cu tâlc, pe care le înţeleg doar cei iniţiaţi. Formule chimice, molecule, toate cu o însemnătate aparte.

Pe fete le găsiţi aici şi aici.

Şi-apoi o să le iubiţi.



Cu drag,


d

Un comentariu:

Părerea ta