marți, 8 ianuarie 2013

Crema cremelor, magie la borcan. Egyptian Magic. Eu am încercat!




Din start vreau să fie clar. Nu primesc niciun ban sau favor pentru că scriu despre produsele astea, ci o fac pur şi simplu ca să vă fie de ajutor. Dacă îmi citiţi blogul de ceva timp, cred că v-aţi dat seama că sunt o tipă sinceră, căreia nu-i place să facă ture în jurul cireşului. Dacă am ceva de spus, spun. Cu bune şi rele. Cineva trebuie s-o facă şi p-asta, nu?

Când vine iarna, eu am o mega problemă. Mi se usucă înfiorător pielea de pe mâini! Şi cu orice maclavaisuri m-am dat de-a lungul timpului, chiar dacă am purtat mănuşi din lână de struţ african şi m-am spălat cu săpun franţuzesc cu esenţă de crocobaur, tot uscate au rămas. Şi e naşpa. În afara faptului că pielea crapă şi ustură, când mă ţine şi pe mine prietenul de mână n-am chef să simtă că pipăie o bucată de şmirghel, aşa că am decis să fac tot posibilul ca iarna asta să găsesc antidotul.

Până acum m-am uns pe mâini şi cu creme de lux, fiţoase, d-alea de m-am întrebat după ce le-am cumpărat dacă nu era mai bine să salvez 10 vieţi de copii cambodgieni, dar şi cu produse ieftinachis, pe care le găseşti pe tarabe la metrou. Neah. Nada. Minunea nu s-a produs.

Dar am fost norocoasă iarna asta şi am primit o cremă. Bună. Care mi-a făcut BiniDiTăt. Când am primit pachetul la redacţie am crezut că desfac vreo relicvă ceva, aşa de bine era înfăşurată în rafie. Ambalajul? Boring. O cutie mărişoară, de plastic, cu nişte însemne dubioase la prima vedere. „Secretul Egiptenilor, crema magică, made in USA...Hai nu mă-nnebuni”, mi-am zis în sinea mea. (sau am spus cu voce tare, uneori obişnuiesc să fac şi asta!).

Am aşteptat să ajung acasă, unde am studiat cu atenţie produsul. După 7 ani de muncă în domeniul fashion/ beauty, nu prea mă mai impresionează multe lucruri. Şi mult mai puţine mă conving. Dar mi-a plăcut că această cremă, spune eticheta, conţine doar ingrediente naturale, infailibila şi prea-minunata combinaţie ulei de măsline, ceară de albine, miere, polen, royal jelly şi propolis. Wow! Adică tot Plafarul!

Ideea e aşa: crema Egyptian Magic e şmecheră! Compoziţia nu arată stylish deloc, un mix gălbui cleios, miros nu are, dar efectele sunt cele promise. No more piele uscată! Pe bune!

Eu o folosesc şi pentru ten şi îmi merge foarte bine, iar prietenul meu ar fi cazul să mă ţină de mână non stop. Pentru că sunt o finuţă! Hahaha!

My own Egyptian Magic cream





Dacă aveţi probleme asemănătoare şi căutaţi o cremă bună, fără chimicale, potrivită oricărui tip de piele, găsiţi mai multe info pe http://egyptianmagic.ro/Crema are un preţ bun zic eu, 150 ron.

PS. Oprah şi Eva Mendes o adoră! E crema divelor cică!

Să vă fie de folos!

Cu drag,

Di

3 comentarii:

Părerea ta