marți, 30 iulie 2013

Vreau să ne vedem! Mergem împreună la o înghetaţă la Venchi?




M-am tot gândit cum să fac să vă întâlnesc. Măcar pe câţiva. Şi mi-a venit o idee!

Aşadar, pe 4 dintre voi, vă invit să savurăm împreună cea mai delicioasă îngheţată din Bucureşti. La Venchi.

Cu vanilie, pepene galben, fistic şi ce ne-o mai pofti inima. Pentru că la gelateria Venchi găsim o miriadă de sortimente fabuloase, cu care să ne răsfăţam papilele gustative.

Cum facem? Păi voi îmi lăsaţi un comentariu, pe Facebook sau blog, şi îmi spuneţi de ce v-aţi dori să ne vedem! Şi un Like şi Share la postare, ca să ajutăm răspândirea veştii! Peste două săptămâni vă anunţ dacă aţi câştigat the vanilla date with me!



Vă promit câteva ore de distracţie, înnobilate cu cea mai glam&fab îngetaţă de la Venchi şi poze, multe poze!

Abiaaaaa aştept să ne vedem!

Cu drag,

d

3 comentarii:

  1. D,
    Nu pot sa ajung la București, însă ofertez pentru o înghețată la Cluj;)) O gelaterie vieneză , cu tot felul de sortimente, printre care preferatul meu: prune și scorțisoară!Așa că, hai în vacanță la Cluj;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti citesc blogul de o ora incoace! L-am gasit pe la comentariile de la ultima postare a Simonei Tache, bine am facut ca am depasit lenea si am dat click. Scrii exact pe stilul meu, you go girl! O sa te urmaresc cu drag :d

    Daca ai timp si chef, te astept si pe la mine, The Late Night Diaries. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi esti datoare cu un cico sau o inghetata ca de mult tot incercam sa ne vedem. Ce faci weekendul asta?

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta