marți, 13 august 2013

Bunătăţi cosmetice de august. Produsele mele preferate sunt...



Eu le spun „bunătăţi”. Nu au dulceaţă de vişine şi nici stropite cu cristale de zahăr nu-s, însă îmi plac la nebunie. Vorbim despre cosmetice, păcatul oricărei femei. Adică creme şi cremiţe, uleiuri, serumuri, elixiruri, şampoane, spray-uri şi alte minuni, toate pentru ca noi să ne răsfăţăm zi de zi şi să arătăm cât mai bine.

Eu v-am mai arătat câteva produse pe care le folosesc şi de care mi-e drag, dar am decis să fac din asta un obicei, şi măcar o dată pe lună, să vă spun ce descoperiri am mai făcut în materie de beauty.
În august, micile mele comori sunt:

Caudalie Divine Oil

Un produs pe care îl ador şi de care am devenit dependentă. Este un ulei fuziune ce conţine ulei de struguri, argan, hibiscus şi susan, unt de shea şi polifenoli din struguri cu efect antioxifant patentaţi Caudalie. Vorbim de un ulei care hrăneşte pielea şi se absoarbe imediat, fără să lasă un film gras, enervant. Eu îl folosesc pentru ten, corp, păr, ba chiar picur două boabe de ulei şi în apa din cadă. E fabulos!

În România, îl puteţi găsi exclusiv în lanţul de farmacii Centrofarm.


Moroccanoil Frizz Control

Părul meu e indecis: nici creţ, nici drept. E cum vrea el, are personalitate puternică! Aşa că reuşesc să îi fac faţă cu produse Moroccanoil, preferatele mele atunci când vine vorba de podoaba capilară. Cu Frizz Control îmi potolesc mereu firele rebele după ce îl usuc cu peria rotativă.


Yardley London, Royal English Daisy cream

Cu o istorie fascinantă în domeniul frumuseţii, de peste 200 de ani, brandul englezesc Yardley face ce face şi mă mai surprinde cu câte-un produs. Sezonul asta ador crema de mâini cu margaretă şi spray-ul cu levănţică.


Clinique Self Sun

Îmi place să am pielea bronzată. Cui nu? Doar că nu-i de joacă cu soarele asta, aşa că prefer să obţin tenul caramel cu un mic artificiu: autobronzantul Clinique pentru faţă. Am încercat mai multe, însă acesta e cel mai bun, după parerea mea. Nu arăţi ca un dalmaţian pasionat de morcovi după, ci obţii un bronz superb, de Miami.


Garnier Moisture Match

Garnier a lansat de curând o gamă de creme customizată după nevoile fiecărei femei, ceea ce mi se pare minunat. Eu am ales Moisture Match piersică, un gel fresh, de vară, care hidratează tenul şi îl reîmprospătează.


Botanics Cleansing Toner All Bright

Ah, prietenul meu de la Botanics! Acesta e produsul cu care îmi răsfăţ faţa în fiecare seară, după demachiere. Îl recomand persoanelor care au probleme cu porii deschişi!



Cu drag,


d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta